This is your captain speaking

קלוק

אלאסטאיר קלוק הוא בחור חביב מסקוטלנד ומשבוע שעבר הקפטן של נבחרת הרוגבי הלאומית. קלוק קיבל את  סרט הקפטן לפני כשבוע ממאן הנבחרת הלאומית, אנדי רובינסון, לאחר שב-5 שנים האחרונות שימש כקפטן של לוחמי גלזגו והוביל את סקוטלנד בסדרת הקיץ בה נצחו פעמיים את ארגנטינה. למעשה, הפעם הראשונה שקלוק מילא את תפקיד הקפטן הייתה בנובמבר 2009 בניצחון הסנסציוני על אוסטרליה בו החליף את כריס קוסיטר הפצוע.

הבלם בן ה-29, יודע שהאחריות המוטלת על כתפיו רבה – סקוטלנד ניצחה 5 מ-6 משחקיה האחרונים ומצופה ממנו להוביל את הנבחרת לניצחון מול צרפת ב-5 בפברואר בפריז.

קלוק נחוש להוכיח לרובינסון שהוא ראוי לאמון שהמאמן נתן בו ולהוביל את סקוטלנד לזכייה ב-6 האומות – ניצחון ראשון מזה 11 שנה כאשר ב-1999 הטורניר עוד היה טורניר 5 האומות.

רובינסון נימק את בחירתו בקלוק – "מנהיגותו של אל על המגרש ומחוצה לו הייתה נקודת המפתח בהצלחה של בסבב בארגנטינה. מאז שחזר מהניתוח שעבר בברך איכות משחקו האישי והדרך בה הוביל את גלזגו, במיוחד בחודש האחרון, היו משביעות רצון מעל ומעבר".

קלוק – "אני כבר מצפה למשחק מול צרפת כדי להתחיל את 6 האומות, השנה כשאני הקפטן אני מאד נהנה מהתפקיד ומאמין שזה משפר את התפקוד שלי על המגרש". קלוק הוסיף כי "אני רוצה להוביל את הנבחרת על-ידי מתן דוגמה אישית ומקווה להוביל את סקוטלנד להצלחה" וסיכם כי "זה היה כבוד גדול להוביל את הנבחרת במשחקים מול סקוטלנד ועכשיו אני מצפה בכיליון עיניים למשחק מול צרפת.

בקטנה –

  • תרגישו חופשי לקרוא לו אל – אלאסטאיר זה כבד מדי.
  • קלוק מונה לקפטן מייד עם מעברו לגלזגו לפני חדש שנים ב-2005.
  • ניצחון על צרפת ב-6 האומות יסגור מעגל עבור קלוק – הופעתו הראשון ב-6 האומות הייתה מול צרפת בפברואר 2006.
פוסט זה פורסם בקטגוריה שחקנים, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה